środa, 8 kwietnia 2015

A więc zaczynamy!


Witamy na naszym blogu! Tworzymy Po rodzinie z myślą o pasjonatach, którym nie wystarcza zwykłe, codzienne życie.
Zapraszamy ludzi, którzy maja swoje pasje, szukają nowych wyzwań, dążą do swojego rozwoju. Takich, którzy robią coś z niczego, tych, co czytają do rana dobrą książkę, albo pasjami grzebią w ogródku!

To ma być takie miejsce, gdzie można pochwalić się swoimi pracami, sprzedać je a i znaleźć pomysł na następne dzieła...

Stworzymy sobie rodzinę!
Nasz blog uważam za otwarty!!!


Oto część naszych pasji!
A jakie są Wasze?




   

12 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że pomysł wypali :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za słowa wsparcia, od jutra ruszamy pełną parą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Blog
    A ktoś z zewnątrz może dołączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Jeśli podoba Ci się formuła bloga możesz zostać współautorem jak ja i Powierniczka albo komentatorem. Możesz wstawiać teksty i zdjęcia przez komentarz albo mail, adres mailowy na górze strony. Autorki przeniosą wiadomość wraz ze zdjęciem na bloga.

      Usuń
    2. Gosiu ja chyba ślepnę bo nie widzę adresu mail ;(

      Usuń
    3. Słuszna uwaga! Ja go widzę, bo mój. Nie przewidziałam, że każdy widzi...swój? Mój e-mail beddi130@gmail.com .Jak najprędzej umieszczę go na widocznym miejscu. Przepraszam za zamieszanie! Cóż, dopiero się uczę!

      Usuń
    4. Dzięki Gosi Mam nazwał myśli jako młoda mama Jak mi malutka pozwoli to coś naskrobie a ty podejmiesz decyzję ☺

      Usuń
    5. Bardzo chętnie skorzystam z Twojego wsparcia! Im nas będzie więcej, tym ciekawiej! ;-)
      Całuski dla córci!

      Usuń
  4. Brawo Dziewczyny!!! Trzymam kciuki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę dołączyć do czytelników?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej! Każdy czytelnik mile widziany! :-)

    OdpowiedzUsuń