sobota, 11 kwietnia 2015

Na początek!

Tu Gosia ! Witam moi drodzy!
Najwyższa pora, aby przedstawić Wam autorki tego bloga, Ja jestem Gosia, Postanowiłam zrobić w życiu coś dla siebie i podzielić się tym z innymi. Lubię różnorodność, więc możecie się po mnie spodziewać wszystkiego! Dosłownie!Tyle dziś o mnie!

Witajcie, jestem Powierniczka!
Ja lubię hafty krzyżykowe, wyszywanie, robótki szydełkowe i czytanie książek, Bardzo chętnie wyszywam krajobrazy i piękne kwiaty. Często je oprawiam jak obrazy, Obdarowałam już całą rodzinę i znajomych. Czasem sprzedaję swoje dziełka za symboliczną kwotę...

Ostatnio wyszywałam obrazek na Pierwszą komunię. Jeśli ktoś potrzebuje - chętnie wyszyję. Mam kilka wzorów, również dla dziewczynek.





Cena bez ramki 25 -30 zł,, do negocjacji. Kontakt przez blog lub email. (+ koszt wysyłki, jeśli poza Radzyń)
                                                                                            Powierniczka

5 komentarzy:

  1. A czy na inne okazje też masz wzory? Ten mi się bardzo podoba, ale nie mam w planach komunii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam różne wzory, na różne okazje, zależy, co Ci potrzeba.

      Usuń
  2. Ładne te obrazki, jak malowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie stąd wzięła się nazwa ,,Igłą malowane'. Chyba!

      Usuń
  3. W szkole serwetki wyszywałam, od razu do śmieci poszły!

    OdpowiedzUsuń