środa, 22 lipca 2015

Moja pasja!

 Do tej pory moje prace znałyście z bloga Babilon, a na Po Rodzinie swoje dzieła pokazywały Dora Dora i Powierniczka. Postanowiłam pochwalić się też tym, co uwielbiam, roboczo nazwałam tę dziedzinę ,,Coś z niczego" Jest to forma DIY, ale nie kupuję elementów w necie czy sklepach. Nie znam się na tych całych jakościach, grubościach...
Dla mnie coś ma być po prostu ładne!
Dzielę na części starą biżuterię, wykorzystuję rzeczy, których przeznaczenie było zupełnie nie - biżuteryjne.
Powstaje coś zupełnie innego...Mnie się podoba. Kilka osób nosi moje motaki, bransoletki, wisiorki! Pewnie też im sie spodobały. Każdy model jest niepowtarzalny, a mogę zrobić na zamówienie... Albo sprzedać coś, co już zrobiłam!
 Polecam się!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz