piątek, 21 sierpnia 2015

Powrót .....

Witajcie
Wspomnienia na temat powrotu do domu ale nie samemu
Wypis ze szpitala i w drogę do domu.
Pierwsza noc: płacz, krzyk itd:  Co sie dzieje? :(
A już wiem, domyślam się :) Teraz jestem mądra To szok skarba Nowe miejsce. Już inny zapach.
Do tej pory ciocie w szpitalu , białe fartuchy, ściany inne łóżeczko, wanienka do kąpania.
Jak daliśmy sobie radę? Po prostu instynkt macierzyński. Tuliłam mojego skarba do piersi aby czuł ciepło, zapach mamy, bicie serduszka to co jest najbardziej znajome.

Teraz jak to wspominam to już czuje się taka "mądra" a wtedy byłam przestraszona.

Moje kochane skarby śpią tak słodko ale punkt 3 rano pobudka na jedzonko i 5 rano mamo wstawaj chce się bawić.
A mama chce spać ale to mało ważne, teraz świat się kręci wokół ciebie mój skarbie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz