poniedziałek, 4 stycznia 2016

To nam dogrzało!



Witajcie w ten mroźny poranek! Czy dobrze widać co mam na termometrze? Kto da więcej? (W sensie mniej!- ach te słowne niuanse!)
Tak pokazał mój licznik o 6.30, temperatura w kuchni a poniżej za oknem!

Zima nam ,,przywaliła" mrozem, jak palimy tak palimy a i tak  siedzę w misiatym dresie pod gruuuubym kocem. Jak te moje sikorki doszły do szkoły? Ja się ruszę z domu koło południa, gdy warunki atmosferyczne będą bardziej sprzyjające do życia (mojego).
Tymczasem pokażę Wam obrazki z mroźnego miasteczka, fotki wczorajsze.






Śniegu co prawda mało ale jak widać kaczki nam też marzną...
A ten lód to na rzece, centrum miasta - inf. dla tych, którzy nie znają naszego miasteczka.

Ps.Zamglone zdjęcia to nie jest wina aparatu! Dziś miasto było tajemnicze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz