poniedziałek, 14 marca 2016

Wiosenny kiermasz

Cuda dookoła a ja jak zwykle na stanowisku. Miejscówka świetna, towarzystwo bardzo miłe ale nie mogłam odejść, żeby napstrykać fotek. Całe szczęście, że Dorcia wzięła aparat.
Patrzę dookoła i widzę, że co roku są inne świąteczne trendy. W tym roku królowała wiklina. Oczywiście  papierowa. Było kolorowo, wiosennie i świątecznie.
Na parę chwilek znalazłam opiekę dla moich kosmetyków, parę rzeczy upolowałam, choć miało się już ku finiszowi imprezy. 

Te ozdoby zrobiła dziewczynka z 3 kl. podstawówki


 A te Śliczne jajka są dziełem jej babci.

Haft? Tak, ale niezwykły! Koralikowy. Z drobniutkich koralików...


A tu wiklina w pięknym wydaniu!


Karty świąteczne...

Jeszcze parę zdjęć na blogu Babilon: Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz