piątek, 29 lipca 2016

Naiwność czy .... ?

Witam was
Na dworku pada jak dobrze, rolnicy zadowoleni i my ogrodnicy :) Ogrody podlewa

Zastanawiacie sie co to za temat w tytule a już wam wyjaśniam
Kilka dni temu dowiedziałam się, że państwo Kowalscy maja pokaż-nią sumę pieniążków i najprawdopodobniej większe dochody od wielu z nas
Tak wiem nie szkodujmy im Ale nie oto chodzi
Myślą, że oni naprawdę biedują nie maja kasy Pomagałam im jak tylko mogłam. Nie patrzyłam tylko dawałam, mówiłam masz dziecko ale on nie ma a rodziców nie stać daj mu, podzielmy się itd A tak naprawdę i inne osoby też tak robiły bo uważały tak jak my Widać trzeba pomóc
A tu becccc
Skont oni mają tyle kasy
Pozwolili sobie na to ....
Ja z mężem odkłam każdy grosz na kupeczkę kiedyś może będzie nas stać
A tu becccc
A tu beccc
Szok
Czy ja jestem jakaś naiwna, czy co ?
W szkole też pomagałam jak tylko potrafiłam, a i tak mi d.... obsmarowali. To mówili, że z nią nie no co ty.
A ja dalej matka Teresa
Widzę, i wiem bo odczuwam jak się zemną rozmawia.
Ale wam się wyżaliłam To ta pogoda nastraja do przemyśleń Jaki ten świat zakłamany

5 komentarzy:

  1. Wiesz, ci biedacy tzw mają więcej kasy w skarpecie niż się wydają Oni są bez wstyd potrafią tzw żebrać po ludziach, rodzinie i sklepach nawet i dostają Pamietaj każdy będzie z tego rozliczany

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś u nas w liceum były dziewczyny które nasza wychowaczyni uważała, że mamy im sponsorowac wycieczki komitet rodzicielski bo pochodziły z wielodzietnej rodzinny Ale byly ubrane w najmodniejsze ciuchy i zawsze wymalowane A na to z skąt forse miały A mamusia ich w futrach chodziła Trzeba umieć wykorzystywać ludzka dobroć

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rób sobie wyrzutów! Pamiętaj, że co dasz innym dobrego to do Ciebie wróci! Może nawet i od tych, którym teraz na wyrost pomogłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorcia, jesteś wspaniałą kobietą i nie wyrzucaj sobie, że za bardzo przejmujesz się innymi. Ci co Ciebie nie rozumieją i tak w biedzie szukają u Ciebie pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja z innej beczki. Znam ludzi, którzy nie mieli za co chleba kupić, chodzili w futrach a na palcach mieli samo złoto. Nie chcieli po sobie biedy pokazać.

    OdpowiedzUsuń