piątek, 22 lipca 2016

Smaczny konkurs!

Zapraszamy do KONKURSU! 

Nazywa się Od Kuchni

Jest ostatnio wiele potraw i przetworów, każdy ma jakiś swój ulubiony przepis, natomiast te stare, tradycyjne odchodzą po troszeczku w zapomnienie...
Pragniemy przypomnieć dania, które przekazujecie sobie z pokolenia na pokolenie! Wobec tego ogłaszamy KONKURS!
Przypomnijcie nam potrawy, które pamiętacie z dzieciństwa, mile 
widziane zdjęcia a także przepisy!



    1. Wchodzimy na stronę Po Rodzinie na Facebook i udostępniamy nasz post konkursowy. klik
    2. Potrawy w formie przepisów, zdjęć a nawet same nazwy z ogólnym opisem potrawy umieszczamy w komentarzu posta.


    Najciekawszy wpis nagrodzimy i opublikujemy.
    Nagroda - kosmetyk Oriflame -zestaw maseczek do twarzy Beauty Kit
    Ogłoszenie wyników 13.08.2016 - na przekór trzynastce!



    W KONKURSIE BIORĄ UDZIAŁ ZARÓWNO WPISY Z TEGO BLOGA JAK I ZE STRONY ,,PO RODZINIE'' NA FACEBOOKU

    5 komentarzy:

    1. Pączki to się babcia nauczyła robić od prababki a mama je teraz robi z tamtego przepisu'

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja podglądałam teściową przy robieniu pączków, ale samodzielne próby zostały wyśmiane przez moje dzieci...Tej tradycji nie podołałam!

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bo to teściowa :)

        Usuń
      2. Myślisz? Trochę mnie pocieszyłaś!

        Usuń
    3. Konkurs został rozwiązany! Piotrze, gratulacje od naszej całej załogi! Szczegóły na naszej stronie na fb.

      OdpowiedzUsuń