sobota, 23 lipca 2016

Spacerek

Witam was nasi mili
Pogoda dopisuje do porzadkow domowych Pralka na obrotach od rana Mama tez i skarb Jak to jest ze dziecko niani zasypia o ustalonej porze dnia a mamie nie :(
Ja tumacze sobie to tak :mamy nie ma od pon do piatku czyli rano mamy wychodzi do pracy wraca po 9 godz To ja w sobote chce byc jak najdluzej z toba mamusiu
U was podobnie bylo albo jest
W tygodniu odwiedziliśmy babcie i mama aparat w ruch a oto efekty


Fajnie uciec z miasta od tego pędu na wieś 


A czy jest mozliwość aby babcia jednych mocniej kochała od drugich ?


Te powyżej kwiatki to ja dostarczyłam babci A wiecie że ani razu nie usłyszałam słowa dziękuje 
To było by na tyle mojego żalenia 
Miłej (w wersi polskiej) soboty i niedzieli 

5 komentarzy:

  1. Starsi ludzie nie zwracają uwagi na konwenanse, (nie wszyscy.ale często) i uważają,że jak coś przyjęli i się tym dobrze opiekują to znaczy że im się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kwiaty tez takie chce I ja podziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Od powiedzenia dziękuję jeszcze nikomu język nie usechł, czy to stary, czy młody! Ciekawe, jaka byłaby reakcja, gdybyś zabrała z powrotem te kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Podejrzewam, że d... by ci obrobiła u sąsiadek

    OdpowiedzUsuń
  5. To może jednak nie najlepszy pomysł....

    OdpowiedzUsuń