piątek, 5 sierpnia 2016

Rozmyślanie

Witam was 

Gdzie nie zairze na bloga to moda, kosmetyki kuchnia 
Czy świat jest tylko na modę nastawiony?
Czy ludzi interesuje tylko ciuszek?
Czy tylko malu malu buzie?
Czy  nie możemy tak jak my? o wszystkim nasz blog jest 
Miał być o tzw sztuce ludowej czyli to co potrafimy same swoim rączkami wyczarować: hafty, szydełkowanie robótki ręczne, biżuteria
A tu panienki piszą pokazują to co je otacza 
Ale czy to co nas otacza to nie też tzw: robótki ręczne? 
Ktoś musiał to zrobić Prawda?

A dlaczego nadal ludziska zaglądają komentuja blogi z ciuchami 
Te blogi mają większe zainteresowania niż te bliżej ludzi 
Jak to jest ?

http://www.makelifeeasier.pl/
http://zwawyleniwiec.pl/

sami zobaczcie ile oni maja wpisów komentarzy 
A u nas nawet chętnych na konkurs jak na lekarstwo 
Może podpowiecie, co źle robimy ? :(

4 komentarze:

  1. Mnie się podoba taki blog i bym chętnie coś do konkursu pokazała ale tu się nie da zamieścić zdjęcie w komentarzu. Powiedziała mi wnuczka. Od lat robię pyszne ogórki kiszone i konserwowe, jak mnie nauczyła mama a ja uczę wnusię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorcia, mamy swoich czytelników, ale chyba nie lubią pisać... A mnie się nasz blog podoba! Twoje zdjęcia to jest arcydzieło. Już Ci chyba pisałam, ze są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzyj do takich komentarzy. 3 - 4 wyrazy, np.Też tak myślę albo Fajny tekst. A co trzeci wpis Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się gdzieś wchodzi, to wypada chociaż dzień dobry powiedzieć

    OdpowiedzUsuń