wtorek, 11 kwietnia 2017

Zajączek wielkanocny na szydełku



Witam was
 Dawno mnie nie było
 Jestem gościem
Nie mam czasu na nic i to naprawdę
 Swoje hobby czyli blog i konsultacje w Oriflamę Zawieszam do odwołania

Ponieważ:

1. Dziecko chorowite

2. Mi zdrowie nie dopisuje (czas wybrać się do lekarza)

3. Święta za pasem potem wyjazd za granicę (ślub koleżanki)

4. Trzeba zadbać o rozwój zawodowy (kto stoi w miejscu to znaczy że się cofa)

To główne punkty które w najbliższym czasie muszę zrealizować moi mili

Ale Gosia jak zawsze na pełnych obrotach działa Więc ją dopingujemy GOSIA GOSIA  :)GOSIA GOSIA :)



Pokazuję filmik jak szybko można zrobić własnego królika wielkanocnego :) Powodzenia :)


2 komentarze:

  1. Dzięki za doping! Staram się jak mogę! Moje dzieci na szczęście już samowystarczalne.Ani się obejrzysz...
    A na zajączka czekam,bo go nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz z tego braku czasu nawet filmu nie ma :(

    OdpowiedzUsuń